Mucizemoglum 9 aylık bebeğim dünden beri mamanın ardından kusuyor iştahı keyfi yerinde ateşi yok ama kusuyor doktoruna mesaj attım takip edelim şimdilik yazmış niye böyle oldu o kustukca ben kafayı yicem nerdeyse. 💆♀️Kusmaya ne ıyi gelir ?
katmerliana Mucizemoglum mamanız bozulmuş olabilir mi ? Geçen başıma geldi benim . Bir de reflüsü olabilir
AlyaBaby Mucizemoglum mamasında sıkıntı olabılır yenı mama alıp verip bi denesen tekrar kusacakmı cnm ayrıcada bi doktora götürsen geçmiş olsun
AryamH Mucizemoglum gecmis olsun salgın var bizde yeni atlattik gunde 3 den fazla kusuyorsa doktora gidin mutlaka. Ardindan ishalle takip ediyor hastalik hatta bana ve babasina da gecti annem bize bakmaya geldi onada gecti
AryamH Mucizemoglum gecmis olsun salgın var bizde yeni atlattik gunde 3 den fazla kusuyorsa doktora gidin mutlaka. Ardindan ishalle takip ediyor hastalik hatta bana ve babasina da gecti annem bize bakmaya geldi onada gecti
Ayseikramina Benim bebeğimde öyle canım salgın varmış galiba bi götür istersen doktora, reflümüz var bir de bizim temelli aştı,bi ilaç felan verir belki
Ass Ayseikramina reflü nasıl geçecek peki bzm de sürekli kusuyor bende gotrucem haftaya doktora bazen fışkırıyor bazen yanağından süzülüyor. Ck kusmaya başladı
katmerliana Mucizemoglum geçen benim de başıma geldi canım kokmuyordu yapışma da yoktu o yuzden şüphelenmedim akşama kadar kusma yememe devam etti yeni mama açıp denedim o şekilde fark ettim mama nın bozuk oldugunu. Yeni mamayla dene bence . Ve kesinlikle buzdolabından çıkartma yaz boyunca bana ciddi anlamda ders oldu
Busu48 Benim oğlum da gece uykusundayken küstü sürekli fışkırarak 6 aylıktı o zaman salgın vardı doktoruma mesaj attım takip edelim dedi ama ben dinmeledim onu evin en yakınındaki hastaneye götürdüm apar topar bu arada fışkırarak kusma devam ediyo emiyo cikariyodu midesinde ki öz su sari suya kadar ciksrtti evladım derken hastanede serum takıldı tekrarlsrsa gelin dediler serum bitti eve gittik emzirdim yine aynı hop tekrar sar başa bu sefer hastaneye gittiğimizde iki gün yatış verildi bağırsak enfeksiyonu geçirmisiz .. 500 gr kilo verdi ondan sonra bana bulaştı salgın var ya 2 kilo ben verdim benden kardeşime kardesimden anneme ondan babama böyle bi durum yaşadık .. Hiç bi çocuk hasta olmasın ya o günler aklıma geldikçe çok üzülüyorum bi damar yolu açtırmak bile yavruma çok zor oldu .. Çok geçmiş olsun sizlere de bence ihmal etmeyin..