Meltembayrakyildiran Üç aylık oğlum var. Hala kafasını tutamıyor. Doktor nörolojik bir sorun olabilir dedi. Benim durumumda olan birileri var mıdır?
dlk1410 Meltembayrakyildiran Bende burda bekliyim. Daha önce post açmıştım, yiğenim 7. Ayda hala kafasını tutamıyor. Emar çekildi ama daha 1 ayda ancak sonuc cıkar demisler. Kafası doğduğunda biraz büyüktü ama neden tutamıyor bilmiyoruz annesi küçükken öyle diyorlar ama inşallah düzelir
Adife Meltembayrakyildiran 3 aylıkken kafasını tutabiliyordu. 3.5 da dönmeyi başardı ve kafasını kendisi kaldırıp duruyodu istekli olduğu için dizimde falan destekli şekilde oturtmaya başladım. Umarım bi sorunu yoktur bebeğinizin. Bazı bebekler geç başlarmis
milletsanaseymiolacak Meltembayrakyildiran 2 aylık tutabiliyor ama bence kıyaslamayın her bebek kendine özgü illa hemen tutacak diye biseu yok