Dildarhatun Kızım yaklaşık 50 günlük oldu. Ağlamaları oluyordu yeni emse bile. Biz de az önce emzik aldık. Tuttu şükür. Şimdi gece boyunca ağzında mı kalacak ? Biz çıkarıcaz mı ? Ve emzik hakkında bilmem gereken bir şey varsa lütfen söyler misiniz 😇
Kuzeybabyy Dildarhatun kendi istemediğinde atar zaten ara ara yine kontrol edersiniz bir problem olmaz emzikle uyumasında ☺️
Sinoom Dildarhatun benim bebeğim de aşırı çok emdiği ve yutkunma refleksi gelişmediği için emzik kullanmaya başladım iyi ki diyorum :) bebeğiniz kendisi atar emziği öyle uyusa da sorun olmaz 🫶