13 günlük bebeğim. 3 günlükken sarılık oldu diye mamaya da başladık günlerdir sarılığı atlatmak için hem mama verdim hem emzirdim. Ama sağ göğsümü hiç emmedi ucu yok diye. Sağıp verdim hep. Ama iki gündür sol göğsümü de emmemeye başladı. Ne önerirsiniz acaba??