Kızlar 19 günlüğüz bebeğimde ilk başlarda sarılık vardı çok zor uyandırıp emziriyordum sarılık geçti şimdi 2 saatte bir kendi kalkıyor ama sonra uykuya çok zor dalıyor artık arabada uyutup öyle eve geliyoruz sizde durumlar böyle mi acaba nasıl kolayca uyutabilirim kundakta yapıyorum ama yinede uyanıyor tam dalamıyor