Irmakprensesinannesi yahu bizim doktorumuz içirin dedi. Çocuk Endokrinoloji uzmanı kendisi. Ülkenin her yerinden boyu kısa kalmış çocuklar geliyor ona. Kemik gelişimine faydası olmasa içirin demezdi herhalde değil mi? Bu arada 2 yaşına kadar annesini emmiş, her öğününde yoğurt, kefir peynir mutlaka olan sütü ayda yılda bir içen annem 35 yaşında kemik erimesi tedavisi gördü. Kalp hastası bir de.