BeyzaVera İyi akşamlar arkadaşlar doğum yapalı 35 gün oldu son 2 haftadır popo da yara var felaket acıyor artık üstüne oturamıyorum ve çok özür dilerim çişimi yaparken kanıyor sizde de olan var mı nasıl gecer ne yapmam gerekir 🌹