Süt ürünlerine alerjisi varmış bebeğimin test yapılmadı ama doktor öyle söyledi şimdilik süt ürünleri inş başka çıkmaz 2 aylık. Beni emdiği halde kusuyor yüzünde egzama var üç gündür dikkat ettim yüzünde geçiyor gibi ama hala emdiği sütü geri kusuyor e böyle olunca da durmuyor ağlıyor acaba sütüm mü yetmiyor diye düşünüp canımı sıkıyorum sütü çıkardığı için haliyle aç oluyor ve ağlıyor sürekli bende mama veriyorum ama mamalarda süt tozu var galiba mamayı da geri çıkarıyor iyice huysuzlanıyor alerji maması ne almam gerekli raporlu alınıyormuş nette öyle gördüm ama bilgim Yok bana anlatır mısınız ne yapmam gerekli bu süreci nasıl kolay rahat geçirebiliriz sürekli ağlıyor çünkü bide reflü diyorduk ama alerjiden kusuyor büyük ihtimalle