Kızım 1 yaşında, tam 2 haftadır sallamayı bıraktım desteksiz uyutuyorum. Ama hâlâ alışamadı bazı geceler kesintisiz uyurken çoğunlukla çok sık uyanıyor. Bu alışma süreci mi sizce? Zaten gerileme dönemindeyiz aynı zamanda. O yüzden midir yoksa uyku eğitiminde yanlış yaptığım bir şeyler mi var 🤒