çok geçmiş olsun öncelikle. kaynamış ılınmış suya pamuğu bandırın, gözünün pınarından başlayıp dışa doğru bastırmadan temizleyin. internetten bakıp araştırın ve masaj yapın. gözyaşı kanalı tıkalı olunca çapaklı akıntı oluyor, benim bebeğimde de olmuştu. emzirirken masaj yapardım. geçmezse doktora gidin damla verecektir. bize netira isimli bir damla vermişti doktorumuz. geçmişti, sonra yine tekrarladı. tekrarlayınca göz doktoruna gitmiştim. o daha farklı 2 ilaç verdi, hem ilaçlar hem masajla geçip gitmişti. elleriniz temizken masajı ihmal etmeyin