Melisa66 emiyorsa ve ihtiyaç yoksa üstelik sadece düğünde görmüşsünüz halayı ben bırakamazdım. Kızım 3 yaşında ve ben bu sene dönüyorum işe. Annem bakacak. Babamla bizde kalacaklar çünkü normalde uzaktalar. Kızım 3 yaşında olmasına rağmen ve annem bakacak olmasına rağmen hala endişelerim var. Bazen rahat mı battı diyorum kendime ama boşuna okumadık mesleğimiz var çok şükür. Çocuklarımızın geleceği açısından da doğru bi karar çalışmak. Kızımda bir süre sonra benimle gelip gidecek okula artık büyüdü. Sizin durumunuzda olsam bir kere daha düşünürdüm ama. Kıyamazdım. Daha çok minik diye.