Aklikarisik
bebeğiniz kaç aylık? bizimkisi 5 aylık doktorumuz yavaştan ek gıdaya başlamamızı söyledi iki gün önce kontrol günüydü sebzelerden yavaş yavaş başlayın dedi bende tam anlamıyla ek gıdaya başlamak istiyorum artık çünkü oğlum emmeyi seven bi bebek değil doğduğu günden beri böyle 2 dkka 3 dkka emiyor zorla emziriyorum şekilden şekile giriyorum emzirmek için gün içinde asla emmez asla acıktığınnda Ağlamaz krizler geçirir emmemek için sadece uykulu Emer oda gece uykusunda geceleride kalkıp sürekli emzirmesem hiç kilo almayacak gündüz aç kalmasından iyidir diyorum yavaştan bir şeylere başlatmak :(