Ardabebek Kızlar ben spiral taktıralı tam 7ay oldu adetim gününde geliyordu kanamam fazlaydı bu ayda gununde geldi ama adetim cok az geliyor neden olabılır bılgısı olan varmı?
Tugce Ardabebek Bedeniniz alışmış olabilir mi acaba? Sizin kadar deneyimim yok ama burada öyle okumuştum
Songena19 Ardabebek 3ay düzenli ve yoğun oldu bu ay 4.aydi hem çok gecikti hemde az az oluyorum birkaç kere test yaptım korkudan negatif çıktı Allah’tan 😂
Elif25- Ardabebek neler yaşadınız süreç nasıldı. Ağrılı mı. Bende düşünüyorum ama korkuyorum bşraz canim hafif :(