Melisa_Sahib Uşağım 1 ay 18 günlükdü 2 gündür yatizdira bilmirem ancağ qolumda yatir oda 15 deyqe falan aglayir deyanmır köp dərmanı verirem belkede xeyr etmir.2 3 gündürdə boýuk bayira cixmayib smes verirem xahiş bilenler meslehet verin
Damlasu23 Melisa_Sahib onu bilmiyorum ama kolik bir bebek annesiydim kızım 7 ay 7 haftalık daha yeni yeni iyi olmaya başladı Sap siplex kullandım zinco bigaia kullandım mestil sonra Nurse hayvers kullandım maalesef benim kızımda hiç biri işe yaramadı orda satılıyo mu bilmiyorum ama en çok burda sap siplex i önerdi ler belki senin bebeğinde işe yarar birde zeytin yağını ılık yapıp elinde saat yönüne doğru bebeğine masaj yapa bilirsin
Melisa_Sahib Damlasu23 tesekkur ederim canim benim evet bazi ilaçlar yok burda.şüyüd( dereotu) demleyib suyunu veriyolar iyi geliyor ama ben vermedim vericem bakalim iyi gelicekmi
Damlasu23 Melisa_Sahib men azerbaycanli deyilem ama cox azerbaycanli dostlarim var türkiyem.azerbaycan dilini onlardan öyrendim.azerbaycanlilari cox sevirem