@Nazlicann1993 18 aylıkken bıraktırmişdm çok düşkündü . Artık yara olmuşdu göğsüm acı çekiyrdm o yüzden zorunda kaldım yoksa isterdm daha . İlk 3 gün sabır edeceksiniz sonra alışıyor . Biz köye gtmişdik orda çocuklar olduğu için oyalandı gündüz pek bilmedi . Bir iki kere salça sürdüm göğsüme emince geri bırakdı . Gece biraz zorlandık ağladı uyanınca biberonla su veriyordum sallıyordum öyle kandırdm . Gece çok önemli yiyecek bir şey vermeyin çünkü ona alışıyor gece uyanmalara devam ediyor . Bu arada bende çok üzülmüşdüm ilk gün ağlıyordum gece o ağladıkca . Göğsüm bir yandan şişdi ağrı yapıyordu kemiklerim kırılıyordu sanki doktora gittim ıltıhap olmş rahatlayacak şekilde sağma yapın saatte bir dedi 3 gün sonra da süt kendilğnden kurur . Zor bir süreç ama dediğim gibi ilk 3 gün sadece sonra alışıyor . Bu çocuğada bağlı tabi ki herkesin kötü veya iyi geçmeyebilir . Şuan kızım 2 buçuk yaşında ☺️ Bol şanslar size de .