Atlasalinandme Yazın uyku tulumu kullanan var mi? Tek kat muslin ya da çift kat muslin olanlar var hangisi mantıklı. Ankara icin
Deletedmom0099 Atlasalinandme benim kızım zıbınla yatıyor sadece bir fikrim yok bu yüzden üstte kalsın
Atlasalinandme Deletedmom0099 @boncukannesi123 @Prensannesiyimm Mamasboy UraSsmom teşekkür ederim. Evet evcok sicak. Ince muslin örtüyorum üstünü açıyor Bugün odasını ayirdim,içim rahat etmiyor surekli bakiyorum uyandircagim cocugu🤦♀️ ..tek kat bari alıyım..
UraSsmom Atlasalinandme Ben pamuklu uyku tulumu aldım ikisine de ama baharda anca giyilir iksiide zıbınla yatıyo şuan. Ha için rahat etmezse en azından tek kat müslim alabilirsin altına sadece zıbın
Ozgemre Çift kat müslin kalın gelir bende tek kat müslin var yeni aldım 1 kere kullandım oğlum sevmedi 😂
Atlasalinandme Ozgemre biz kışın kullandık baya guzel.oluyor, bugün odasını ayirdik üstünü acıyor, ondan tulum alayım dedim.. tek kat alayım Bari
nsema Atlasalinandme Kocaelideyiz. Zıbın İle yatıyor üstünü de hiç örtmüyorum. Çünkü örtsem de uyanıyor. Gerek de yok bence 🌹
Prensannesiyimm Atlasalinandme annelik işte kıyamıyorsun ama gerçekten çok sıcak biz cam ve kapı açık olduğu halde terliyoruz oğlumda dahil çok bunalmasin bu kez
ezgmsl Kızım 13 aylık çift kat müslin uyku tulumumuz var oda max 27 dereceye kadarsa tulumu giydiriyorum terlemiyorda üşümüyorda. 27 üstünde çok terledi zıbınla yatırıyorum.
Pediatrihemsiresianne Atlasalinandme çift kat müslin tulum giydiriyorum oğluma klima açık geceleri muhakkak oda sıcaklığını 24-25 arası tutuyorum ince uzun kol pijamanın üstüne giydiriyorum üstünü çok açıyor 3 aylıktan beri tulum giydiriyorum yaz kış şuan 7 aylık