gizem19_ malesef huzursuzsa vermek doğru değil. zaten bir süre sonra vücut bağışıklık kazanır ve hiç etkisi olmaz.
doktor önerisiyle diş zamanı çok ağladığında yani ağrısı olduğunu anladığımda veriyorum yalnızca ve tabii ateş olursa. bu da çok nadir 3 ayda 4-5 keredir en fazla