Siruis Kızlar siz bebeklerinize ne zaman yastık kullandınız erken kullanan oldu mu olduysa bi zararı oldu mu
bankacianne34_ Siruis merhaba,kas ve kemik durumu icin 2 yasina kadar onerilmiyor, 20 ayligiz hala kullanmiyorum
Beren1901 Siruis benim bebeğim 5 aylık sadece uyutmak için yastık kullanıyorum uyuduktan sonra yastıksız yatıyorum beşiğine
kuzey-21 Siruis beşikte yatarken küçük yastık kullandım gece yanımda yattığı için yastık kullanmıyor. Ben yine de koyuyorum çok nadir yatıyor. Bi sorun yaşamadım. Az yattı çnkü