Kızlar goguslerim baya yumuşak. Çevrem hep Bebek eskiye göre zayıflamış sütün var mı diye soruyor hep. Şimdi elimle sagiyorum. Yarım saattir sadece 50 ml geldi. Normal mi ki. Doymuyor mu acaba. 7 aylık. 9 kilo ama eskiye göre daha cılız gibi geliyor bana da. Ek gidaya geçti. Dişi çıkmadi hala tadım olarak veriyorum. Ama çok iştahlı değil. Lütfen Bir akıl verin. Ne yapmam lazım.