Selamlar bebeğim 8,5 aylık ,7. Aydan beri emmesi azaldi günde 4 kez anca emiyo gündüz.Gecede bi kez emer.ya da bana az geliyor.Doktor yeterli gelir dedi.Ek gıdaya cok fazla hevesli ve iştahlı sanırım bu yüzden oldu.Çünkü hiç zorlamıyorum porsiyonu fazla verip vermediğimi soruyor herkes oğlum ne kadar isterse o kadar yiyor.Sizde durumlar nedir?