Sermincev Anneler bebişlerinizi nasıl uyutuyorsunuz benim oğlan 4 aylık olacak 1 hafta sonra, hala sallayarak uyutuyorum ve beni yormaya başladı. Sizler nasıl uyutuyorsunuz, sallanmayı nasıl bıraktırabilirim :(
Mericikk Sermincev sallanma derken ayakta sallanma mı kucağınızda mı ? Benim kızım 4 ay 12 günlük ve 3 aylıktan beri sallanmayı bıraktık
Rodinannesi Sermincev çok büyük sorun haline geldi benimki Beşiksiz sallamadan uyumuyor maalesef hiçbir yere gidemiyorum gideceğim yerlerde beşik olmak zorunda😔 7 aylık bebeğim bide nasıl biraktirabilirim blmyrum bı kaç gün ayakta sallayıp uyutayim dedim Beşiksiz alışsın ama olmadı çığlık çığlığa kaldı uyumadı besige koyduğum an sesini kesti uyudu şok oldum
Aysgl_Asya Sermincev 8 aylık kızım. Emerek uyuyo. Bazen birakiyo memeyi kucagimda sallıyorum hafiften pıt pıt yapıyorum falan
PurpleTail Naz_ve_annesi Sallama ritminizi yavaş yavaş düşürün ve uyuduğu an sallamayı bırakın mırın kırın ederse devam edersiniz etmezse ellemeyin. Bir süre yavaş ritme alışınca yatağıma koyup pişpişleyin sallanmayı aramayacaktır. 4. Ay biraz kritik bir dönem ataktır diştir vs olabilir pes etmeyin inanın ilerde çok faydasını göreceksiniz
Sermincev Rodinannesi of benimde ilerideki halim böyle olur kesin bir çözüm bulamazsam :( çok sıkıntı ya Allah bize sabır versin 🤣
Pediatrihemsiresianne Sallamayı bırakmanın yolu ya bir anda kesiceksiniz bu çok acımasızca olur ya da salla dur yöntemiyle örneğin 40 sn salla 10 sn dur şeklinde giderek sallamayı azaltıp durma sürenizi artırmalısınız ben de oğlumu 3.aydan beri sallamadan uyutuyorum pışpış patpat yapıyodum onu da 4.ay atağından sonra bıraktırdım aynı şekil yap dur şeklinde
Pediatrihemsiresianne Bebekler alışık olmadıkları bir şekilde uyutulmaya çalışıldıklarında direnirler tepki gösterirler ama siz tutarlı olursanız kararlı olursanız kısa bir süre içerisinde bu değişime adapte olduğunu görürsünüz ama diyelim denediniz ilk gün çok ağladı ki bu çok normal ve siz pes edin tekrar eski düzene döndünüz işte bu noktada bebeklerin kafası karışır yeniden denerseniz daha büyük bir tepki ile karşılaşırsınız Buda sizi çok yorar o yüzden kararlı ve sabırlı iseniz kendi kendine uyumayı öğretin
Pediatrihemsiresianne Uyku uyanıklık sürelerini dikkat ederseniz ve uyanıklık sürelerinde kaliteli zaman geçirirseniz çok çabuk adapte oluyorlar gerçekten ama her bebeğim bu düzene alışması değişiklik gösterir ama her bebek düzeni sever bir uyku rutini oluşturun tutarlı olun aynı sırayla tekrar edin ve alışması için biraz zaman verin ne yazıkki sıfır ağlamayla çok da mümkün değil ama onlara yapabileceğimiz en büyük iyilik bu kendi kendine uyumasını desteklemek kolaylıklar diliyorum
Sermincev Pediatrihemsiresianne aslında dikkt ediyorum uyanıklık sürelerine hatta yoruyorum da ama gece olunca sıkıntı oluyor hala uyumadı mesela saat 12 olacak ama 1 hafta öncesine kadar böyle değildi. Uyku gerilemesi bu mu acaba :/
PurpleTail Sermincev sallama ritmini yavaş yavaş azaltarak ilerledim. Bir anda olması çok zor olurdu sanırım hem bebek hem anne için bu şekilde yaklaşık 2 haftada çözüme kavuştuk:)
Mericikk Sermincev ö ncelikle uyku arkadaşı tavsiye ederim çok faydasını gördüm ilk zamanlar pek bilmiyordu ama şimdi çok alıştı, ve şöyle birşey benim bebeğim sakin bir bebek ilk 2 ay ayağımda salladım ama sonra bebeğimi gözlemledim ve asla ayakta sallanmak istemedi. gündüz zaten maksimum 2 saat uyanık kalıyor sonrasında huzursuzluk başlıyordu sonra uykusunun geldiğini anladığım zaman yatağına götürdüm ve pışpış sesini açıp uyku arkadaşını yanına koydum bende poposuna pat pat vurarak yanında bekledim ilk zamanlar yarım saat kırk dk direnmeleri oldu çok ağladığı zaman kucağıma aldım sakinleştirdim geri yatırdım ve bu sekilde uykuya daldı zaman geçtikçe yan çevirip poposuna vurmamıda istemedi gündüz uyku rutinleri 1 veya 2 saat uyanık 40 dk 1 saat uyku şeklinde geçiyor. Akşam uykusuna maksimum 8 de geçmiş oluyor aynı şekilde akşamda yatağına götürüyorum üstünü değiştiriyorum altını alıyorum emziriyorum sonra pışpış sesini açıp uyku arkadaşını yanına koyuyorum dediğim gibi ilk 10 gün falan bende poposuna pat pat vuruyordum ama sonradan onuda istemedi. Şu an yatağına götürüp bıraktığım zaman o uyku arkadaşıyla boğuşa boğuşa yada kendi elleriyle oynaya oynaya uyuyor tabi bazen huzursuzluk durumlarında vs kucağıma alıp uyuttuğumda oldu ama genel olarak kendi uyumayı tercih ediyor çok şükür 🙏🏻
Sermincev Mericikk çok güzel anlatmışsınız teşekkür ederim deneyeceğim bu yöntemleri şuan hem sünnetli hem de ev taşıyacağız karmaşık dönemlerdeyiz 1 haftaya toparlanınca denicem çok sağolun😍☺️
Feyzosumunannesi Sermincev 2 ay 16 günlük emzırıyorum bazen emzırirken uyuyor bazen de emzırıp gazını alıp yataga yatırıp lambayı kapatıyorum öyle kendılıgınden uyuyor
Sermincev Feyzosumunannesi ay ne güzel alıştırmışsınız keşke bende başta öyle yapsaydım ama yanımda ilk başlarda kimse yoktu nasıl uyutacağımı bulamamıştım :)))
mamanveutdormir Sermincev uyku eğitimi aldık bir danışmandan 1 ayı geçti yatağına bırakıyorum kendisi uyuyor