Mihruss Yarın sınavım var sabahtan diş ağrısından kıvrandım şimdi de yanağım şişti emzirdiğini için paroladan başka bir şey alamadım 🤕 nasıl geçer bu ağrı yarın sınavda ne yapacağım 😢 emziren annelerin kullanabileceği bir ilaç var mı lütfen bir fikriniz varsa yazın
NevinM Mihruss ayyy 3 ay diş ağrısı çeken birisi olarak seni çok iyi anlıyorum çok geçmiş olsun Sarımsağı iyice ez bir çay kaşığı tuz ilık suyla karıştır gargara yap ağrıyan yerine doğru çok çok iyi geliyor ağrıyı anında kesiyor gerçekten
Esra17 Mihruss cnm bn hamileligin ilk aylarinda diş ağrısı çok çektim kanal tedavisi olmam gerekiyordu kısa süreli karanfil koydum ağrıyan yere aliyodu ağrısını ama ilk firsatta Dr git bnce
Uygar Mihruss çok geçmiş olsun, bir bilgim yok ancak başarılar dilemek istedim, Allah zihin açıklığı versin, inşallah güzel geçer.
Elf95 Karanfil yağı iyi geliyor diye duymuştum ama asıl benim kullanıp önerim sarımsağı ez üzerine karababiber ek ağrıyan yere KOy yarım saate mis 🤌
Tugce1634 Nobetci eczaneden alabilirseniz vemcaine sprey var,uyusturmak icin discilerin kullandigi.disinizde iltihap yoksa oyle bir agri degilse yani,o iyi gelir gecici rahatlama yapar.iltihapliysa etkilemiyor uyustursa da.gecmis olsun.
Srht Mihruss karanfil etki etmez ama karanfil yağı çok iyi gelir bir iki damladan fazla sürerseniz yakar daha kötü olur iki damla sürün hiç ağrı kalmaz.
duruyekta Tuz,zencefil ve sirke üçlüsünün gargarası çok iyi geliyordu. Dolaptaki buzlu suyla yüzümü yikadigimda yatisiyordu. Halada ne zaman geleceği belli olmuyor. Agriyinca bunları yapiyorum
xxmaydonozxx Mihruss Yanak şiştiyse kesin enfeksiyon var bence augmentin 650 mg varsa kullanın rahatlatır biraz
Esradgn3558 Mihruss iltihaplı büyük ihtimal sirke ile gargara yap temizlensin orası benim de olur hep emzirdiğini için yaptıramıyorum çok geçmiş olsun
Aycanmbenim Mihruss canım acile gidip jetokoinli pamuk al başka yapacak bişey yok o tak diye uyuşturur. Küçülmenin ilçedeysen şanslısın sıra beklemeden alır çıkarsın sınavında da başarılar