Sebusebu 7 ay olduk. Ek gıdada baya ilerledik fakat ciddi anlamda biberon ve meme reddi başladı. Asla emmiyor ve biberon almıyor. Olağan bir durum mu bu? Geçici mi ya da bir çözümü var mı?
Yigidoannesii Sebusebu Bu dönem geçti mi sizde aynı durumdayım şuan ve çok yoruldum aç duruyor resmen 😞