Gamzemcd0138 Sonnn ilçesinde silvandayız biz Silvan’da yapıldı ufak çaplı sıkıntım oldu Batman medikalde çok iyi bir üroloji var kontrollere ona gidiyoruz
Talham2127 Sonnn Ferhat yasana yaptıkrdık memnun kaldık ilgisine. 3 gün boyunca sordu bebeğin durumunu
Onurcan21 Sonnn öyle mi ben 5 ay önce yaptırdım o zaman lokal yapılıyordu,teyzem hemşireydi orada o yardımcı oldu şu an genel anesteziye dönüldüyse bilgim yok
KubosM Sonnn 1 sene önce biz 2 arkadaş 400 yaptırmıştık bu sene bir arkadaşımız sormuş 1000 lira demiş
Dilaraaaaaaa Sonnn ucuz valla canım büyük oğlum 6 yıl önce oldu 80 tl idi ortanca oğlum 4 yıl önce 125 tl küçük oğlum 1 yıl önce oldu 250 tl di şimdi ne kadar olmuştur bilmiyorum taşındık ordan
Gamzemcd0138 Teemo07 maalesef Silva’nın devlet hastanesi oğlumun pipisi yağlı olduğu için sünneti çok güzel olmadı doktor çok ilgisizdi bende içim içimi yedi medikal parktaki doktor çok ilgilendi kontrollere ona gidiyorum
Teemo07 Sonnn bizim arkadaşlar merkezde yaptırdılar. İnstagram da var. https://instagram.com/dr.ferhatyasan_sunnetklinigi?igshid=YmMyMTA2M2Y= burdan bakabilirsiniz. Memnun kalmışlardı.
Teemo07 Gamzemcd0138 bir garipler ya. Hastane yeni, doktorlar tırt. Ay iyi bari, iyi bir doktor bulmuşsunuz.
Gamzemcd0138 Teemo07 ben araştırıp gidiyorum doktora anlatıyorum He öyle diyor sonraki doktora gittim sen Prof olmuşsun diyor bana söyleyecek birşey bırakmadın dedi hatta çocuğa iyi bak die kızıyor bana 😀 ama hep kantaron yap önerdi başka birşey sürme dedi