NevinM Momomom oğlum 8 aylık hergün mutlaka duşarı çıkıyoruz parka götürüyorum dün ilk defa salıncağa bindirdim markete pazara yürüyüşe gidiyoruz zaten dışarda insanları görünce çok mutlu oluyor Eşim evde müsait olduğu zamanda pikniğe gidiyoruz kedi köpek kovalama 🤣
Merve_bolat Momomom parka gidebilirsiniz avm de gezebilirsiniz cafede oturabilirsiniz piknik yapabilirsiniz
Elfelf475 Momomom denizi olan şehirde denizden anlamıyor su anda zaten 😅 benim oğlum su anda en ama en çok parkta sallanmayı sevdi gölge olduğu zamanlar sallamaya gidiyoruz aşırı mutlu oluyor 🥹
Momomom NevinM sağol canım tavsiyeler için ama demek istediğim aslında bu değil yani mesela avm gidip yemek yiyip sonrasında oyun alanında bişeyler oynamıstık güzel geçmişti onun gibi
Elfelf475 Momomom biz yürüyüşe çıkıyoruz hafta içi parklar var çevremizde araçla gidilecek, haftasonu günübirlik tatil yakın yerlere genelde ama gitmezsek de piknik kahvaltı yaparız dışarda kendimiz hazırlayıp
Elfelf475 Momomom küçük tüpler var piknik sepetine atıyoruz biz yumurtayı Bile taze taze kahvaltı yaparken yapıyoruz ismi kamp tüpü