Guly1 keşke içmesek ama hamilelik öncesi ve hamilelik te bırakamadım. Doğumdan sonra içmiyim dedim ama o ilk 2 haftalık lohusalık sürecinde çok stres yaptım yine bırakamadım. Sütüm tazyikli geliyor bende azalma olmadı oğlunun kilosu fa yerinde . Keşke bırakabilsem inşallah siz bırakırsınız tabiki süte geçiyor ve zararlı