Merhaba kızlarrr Oğlum 28 aylık, çookk anneci bi cocuk parka falan gittigimizde dahi pesinden surekli beni cagirir evde desen oyle surekli anne annee bide ona biri yanassin istemiyor pek mesela parkta yanina onun yaslarinda bile olsa biri gelsin hemen bana kosuyor anne anne diye yanii anlatabildimmi bilmiyorum cok ürkek bugun 19 aylik bir cocuk parkta merdivenden cikarken ona döndü agziyla bi ses cikardi oglum hemen beni cagirdi zaten surekli yakinindayim yinede dibinde olmami istiyor bu kadari normalmi ? Biraz arkadasi olsun kaynassin istiyorum ama kimseye sesini cikaramiyor kendini savunamiyor acaba hâlâ meme emiyor diye mi bu kadar anneci onun etkisi olablir mi ? Bizim gibi olan varmi fikirlerinizi bekliyorum..
Birde yeğenim var oglumdan 1bucuk yas kadar buyuk o hep korkutuyordu oglumu dinazor taklidi yapiyor pesinden kosuyor vs ondan korkarak mi bu sekilde alisti yoksa yapısı mı boyle bilmiyorum 🤷♀️ suan yegenim öpmek icin bile yanassa ogluma istemiyor direk agliyor 😒