Brcaly Giriş kattayiz cok ses olduğu icin pencere açamıyoruz klima alacak durumumuz da yok vantilatör çalıştırıyorum ama o da etki etmiyor sanırım kızım ter içinde uyanıyor napcam ben 🥺