Mrvsltn 4 aylık bebeğim işe başladım bayramdan önce. Başlamadan hemen önce farkettim ki biberon almıyor agzına dahi sürmedi önceden içiyordu belli ki unutmuş. Neler yaptım aç bıraktım verdim başka şeylerle verdim üç tane biberon denedim yok almıyor çocuk. Çok ağladım ama ben öğlen gelene kadar dayanıyor. Yarım gün calışmaya basvurdum suan gayet keyfi yerinde annem bakıyor bu arada. Kaşıkla sağdığım sütü bile içmeye başlamış. Bana çok iyi geldi işe geri dönmek. Sosyal anlamda rahatladım daha güçlü hissediyorum. Yavrumun aç kalma korkusu dışında bi endişe hissetmedim şükür annem şahane bakıyor