Dbe1506 Oldugugibibiri sıcakta nemden yağın buharından oluyor benimde öyle ocağın üst rafında saklama kabları var küçük kapakları silikon cam olan olan onların kapaklarıda öyle yağ çöz sıkıp telle iyice ovun onra yine yağ çöz sıkın bekletin sıcak su dökün durularken
Oldugugibibiri Dbe1506 yağ çözü bir kez yaptım sıcak suyla duruladım ama iki kez yapılacaksa bi deneyeyim onu da
Klymeneninatlasi Oldugugibibiri kız gece gece güldürdün beni slslslslsl 😂 domestos yeşil şişe çıkaramadığı şey yok 😂
Oldugugibibiri Kalimbanne ay mutfakta sıcaktan gözüm kör oldu galiba 😂😂😂 domates okudum ya pardon valla 🤦🏻♀️😂 domestos cif porçöz aklınıza ne geliyorsa 😂
RainOverMe Domol fırın temızleyıcı deneyın bır de ama epey bekletin yanık lekesını bıle temızlıyor ocaktan fırından ondan da temızler sanırım
RainOverMe Oldugugibibiri umarım işe yarar normalde yaglı seylerı cillit bang ve muadili yag cozucuyle temızlıyrm onu denemedıysenız o da olur ama domol daha etkılı tabı. Saglıkla🤗🌺🙏🏻
Oldugugibibiri minikfarem__ ben de güldüm kendime. Daha komiği cevap gelmesini beklemeden domates kesip yaptım bile. İşe yaramadı diye hayal kırıklığına bile uğradım o 2-3 dakikada 😂😂😂😂