Berra Mrb kızlar bebegıme dogdugundan bu yana avent klasık ve avent soft emzıkleırnı kullandım. Uykuya geçerken ağzından yan yapınca kafasını düşüyor dün bır arkadaş suavınexten bahsetti damla uçlu emzıgı 4. Aydan başlıyor sıparıs verecem kalıtesı nasıl kullananlar memnun mu? Ve 0-6 aventle ucu boy olarak aynımıdır?
melekmisirli Berra ben ilk başta Avent Soft kullandım ama bebeğim çok sevmedi daha sonra Suavinex denedim çok memnunuz. Biraz deneme yanılma oluyor emzik konusunda. Tabi bebekten bebeğe değişiyor bu durum
Elff Berra ben Hollanda’dan aldım dene yanılma yolu kızım bitek onu tuttu Ama şimdi diş çıkardı emziği ısırmak için kullanıyor emmiyor maalesef😔
Berra melekmisirli pekı emzıklerın uç kısımları aynımı avent düştüyse suavınex tutar dedı bırkac arkadaş burda. Kalıtesı nasıl ılık defa duyuyorum bu markayı bulunduğum ılde yok netten alacam
melekmisirli Berra emzik uçları aynı değil netten araştırınca görürsün ama kalitesi çok iyi zaten iyi bir marka. Denemekte fayda var en uygun olanı bulana kadar. Bende netten almıştım