Ozzyey bu biraz bez markasına da bağlı aslında mesela ben baby turco da 2 ile başladım bebeğim 3 buçuk kilo doğdu ve doğumdan sonra 3 kiloya kadar düştü 2 numara bez 160 adet almıştım sanırım 1 numarayla eş değerdi o bitinceye 3 numaraya geçtim bebeğim 1 ay önce 6 kiloydu şimdi daha fazla olmuştur hala 3 numara ama 4 e geçmeyi düşünüyorum. Bir yandan da büyük mü olur diyorum bende bilemedim