Annesininmiskokulusu Duy1se Biz yarın Ayvalık Sarımsaklı’ya gidiyoruz nasipse. Ege Soley otelde kalacağız. 2 sene öncede orada konaklamıştık. Yani yabancı turistler de vardı bir sürü tesettürlü de vardı. Ama gayet sakin usturuplu bir yerdi yemekleri de şahaneydi
Annesininmiskokulusu Duy1se Postunuzu umarım yanlış anlamamışımdır. Merkezden mi bahsediyordunuz yoksa🙈😁