Betulada 1hafta once covid oldu ama yaklasik 10gundur istahi yok sadece memeyi kabul ediyor hic bir gidayi kabul etmiyor agzni acmiyor zorla veeye calisrsam huzursuzlaniyor. Kilo kaybida oldu ne yapmam lazim bu durumu yasayan var mi
Wanderlust Betulada sadece meme yeterli endise etmeyin. Ek gida zaten tadimlik doyurmicak onu birakin zorlamayin bosuna 6,5 aylikken baslarsiniz tadimlara sorun olmaz korkmayin hic
Alparslan54 Betulada benimde bebeğim ağır enfeksiyon atlattı yirmi gündür anca topladım bebeğim kilo verdi sürekli kusuyordu 8600 e düştü kilosu bir hafta sonra bı gttik 9100 e ulaşmış bebekler hemen süzülüp hemen kilo alıyorlar iştahı yerine gelecektir zorlamayın emmek istiyorsa emzirin benim bebeğimde çorba bile icemedi hep mama yedi hastayken 🤦
Tugce Betulada Henüz yeni alışıyor o yüzden normal. 7 ay bittiğinde hala yemiyorsa o zaman iştahsızlıktan söz edilebilir. Aman diyeyim ben ettim sen etme. Oyunla yedirmeye alıştırma. Yerden oyuncak toplamaktan dizlerimiz kireçlendi
MySunny Betulada ek gıda döneminde ber bebekte kilo kaybı olur, çümkü hareketler artar. Her yaptığınızdan 2 kaşık yemesi gayet yeterli.Yemezse de zorlamayın, siz önüne koyun, o isterse yesin.
Betulada Wanderlust bacaklari ve yuzu inceldi kilo kaybetti sanirim ondan endise ediyrum 1jasik bile kabul etmiyor. Bu durum yakin zamanda duzelir mi acaba
Wanderlust Betulada korkmayin kilosu dussun sinirin altinda olmadikca risk teskil etmiyor zorlamayin ne kendinizi ne de bebeginizi kilo kaybedip almalari zaman zaman olucak daha yolun basindasiniz simdiden yipranmayin bebeginiz henuz cok kucuk ana besin hala anne sutu ne zaman gecer belli olmaz her bebek farklidir dis donemi atak donemi va bircok yeme reddi yasicaksiniz ileride kendinizi hazirlayin bebeginize de yuklenmeyin akisina birakin zayiflamasi sizi kotu anne yapmiyor her bebek ayni yollardan geciyor endise etmeyin 🌸
Betulada Wanderlust ilk defa istahsizligi reddi oldu buda uzun surunce hala btmicekmi diyrum heo suan 6ay 10gunluk. Teşekkür ederim yorumunuz icin 😍
Betulada Tugce 5.bucuk aylikken ek gida başladık cok istahliydi ne yapsam bitiriyrdu bicak gbi kesildi 10gun oldu hala sadece meme. Allahtan onu aliyor. Ama kilo kaybettgni farkednce uzuldm
Tugce Betulada bizde de öyle oldu. İdrar yolu enfeksiyonu varmış meğer. Hastalık geçti ama bebeğimin huyunu değiştirdi malesef. Umarım sizin bebeğinizde bir sağlık problemi yoktur. Her ne olursa olsun sadece sevdiği şeyleri teklif edin ve zorlamayın. Huyu değişmesin en büyük temennim
Zeynep6761 Ek gıdaya yeni başlamışsınız ilk önce anne sütü diğer gıdalar sadece tattırmak icin bunu unutmayın bi hafta sonra normale döner tecrübe ile sabittir