Idontmuhattap Şuan oğlum 2 ay 7 günlük. Doldurduğumuz aya göre mi oluyor yoksa içinde olduğumuz aya göre mi. Mesela kilo takvimine bakıyorum ama iki aylığa göre mi bakıcam 3 aylığa göre mi
Idontmuhattap Dunyamsensn2008 normalde benimde o gündü doğumum 36 saat suni sancı verdiler o yüzden 24 ünde doğum yaptım