Kdkdkkdk Merhaba bebeğim bir hafta sonra 7 aylık olacak ama hala adıyla seslenince dönüp bakmıyor normal mi acaba
Drkn Kdkdkkdk normal bence kızımda yaşına gircek haftaya yeni yeni alıştı adına seslenince heee diyo yada neee diye cevap veriyo herseferinde yeni yeni öğrendi yani gelişimi falanda iyi sıkıntı yapmayın
Nurselihiranur Kdkdkkdk bizim doktorumuz 7. Ayda kontrol etti adına bakıyor mu diye bence doktora danışın
Hndealnathn Doktorumuz bilinçli şekilde adına bakmasını 8 aydan sonra beklediklerini söylemişti.onceleri sadece kim sesleniyor ne söylüyor diye bakar ama 8 aydan sonra söylenilen şeyin ismi olduğunu bilerek bilincli bakması gerek demisti