Merhabalarrr.emme konusundan çooook muzdaribim lütfen tavsiyelerinize ihtiyacım var.bebeğim 22 günlük.memeyi verince 1 dk içinde uyuyup kalıyor ve aslaaa karnı doymuyor.yere koyuncaya uyanıyor haliyle.ve böyle bi kısır döngüye giriyoruz emzirmeye başla uyusun yere koy uyansın geri al şeklinde.bu yüzden bütün günüm gidiyor.ama biberonla verince hepsini bitiriyor maşallah.bebeğimin memede uyuyup kalmaması için ne yapmalıyım ya da sebep ne olabilir acaba.lütfen artık stres yaşamaktan bıktım yardım edin