Bende şuan mecburiyetten silikon uç kullanıyorum meme uçlarım yara oldugu için bende endişeleniyorum alışır da daha sonra tutmaz diye bi de normal olarak tam kavratamıyorum memeyi ucunu emdiği için sürekli yara oluyor nasıl tuturcam geniş bi şekikde bilmiyorum