Asiienur 14 aylik ikiz ve yaklaşık 34 aylik bi oglum daha var oglum abi oldugunda 1.5 yasinda idi ve bundan 2 ay önce asla yapamıyorum esim de gorevde anne gel al sen buyuk oglumu ikizlere ben bakayim bi yandan da toplanayim dedim (tasinacaktim, ailem 17 saat uzaklıkta bi mesafedeydi) gelip aldılar ardından beni asla ama asla aramayan evde görünce sen git diye ağlayan oglum 3.gun başladı anne diye ağlamaya asla susturamadilar direk biletimi aldım gittim bana oyle bi sarılışı vardi ki şöyle düşünün siz kendi evinizde değil başka yerde öylece bırakılıp gitseniz üst hayatı tam anlayamamisken ailenize yeni yeni bağlanma döneminde iken ne hissederseniz . Su an oglum evde beni asla bırakmıyor ki tuvalete gideyim 3 gun bana nelere sebeb oldu oğlumun psikolojisini düşünmek istemiyorum annem görüntülü aradığında ise direk ağlıyor beni gönderme diyor cocuk düşünsenize naisl bi hasar bırakmışım su an bin pişmanım keske zamanı geri alabilsem ve ben sadece 1 haftalığına göndermiştim anneme toplanıp alacaktim geri yanima onunla mutfağı toplayamadigim için lütfen evladınız bunu yapmayın 🙏 bu arada oglumu bıraktığım günden beri kardeşlerine karşı çok kötü şekilde şiddete başladı sanırım onları sevdiğimi kendisini ise sevmeyip disladigimi düşünüyor en yakin zamanda abi pedagoga gideceğiz bu duruma erken müdahale etmek için 3 günlük bi sey oglumda büyük yara açtı çünkü lütfen ama lütfen sen yapma 🙏