Merhaba,
Kozım 3. Aya kadar hergün kaka yapardı 3. Aydan sonra azaldı 4 5 günde bir yapıyor doktor 1 haftaya kadar normal yapmazsa fitil ver dedi. Zeytin yağı ve probiyotik damla ver yapmazsa yine dedi veriyorum bi kaç gündür yapmıyor yine. Fitil , zeytin yağı ve probiyotik damla hariç kaka İçin önerileriniz varmı fitil vermek istemiyprum makat zeytin yağı da alışmasın diye. 3. Aydan sonra bol hareket ile beraber bol bol gaz cıksrmaya çalışma ve bazen çıkarma bazen cıkaramama oluypr. Bazen ağlayarak çıkarıyor bazen hemen. Kaka İçin ıkınma zorlanma gözlemlemedim hiç.