Kizlar bebişim 3 buçuk aylık yaklaşık 15 gün önce rahatsızlandı ve ilaçların etkisiyle ishal oldu. Daha sonrasinda emme düzenimiz bozuldu kilo kaybı yaşadı doktor mama takviyesi önerdi şuan emme reddide yaşıyoruz. Sma, Bebelac Gold ve Aptamil denedim o mamaları asla kabul etmedi napmam gerekli yada onerebilceginiz şu mamayı kesin içer dediğiniz bı mama tavsiyesi verebilir misiniz? Şuan hicbisey yemiyo diye çok moralim bozuluyo sadece uyutup emzirebiliyorum.