Sena9 yani kapalı kutu ilacı veriyoruz geçirmiyor . Doğal kimyon veriyoruz geçiriyor . Bana bunlar hep para tuzağı geliyor insanlar ucuzu almasın pahalıyı alsın . Ucuz olanada zararlı diyelim 🤷🏻♀️ Herkesin kendi çocuğu kendi kararı tabiki ama çocuğum orda gazdan zırıl zırıl ağlarken kimyon geçiriyorsa ondan veiririm makul ölçüde .