Bircicekannesiii atak dönemi reddi böyle olmuyor yani bebek aralarda reddediyor ve uzun sürmüyor benim kızımda öyle olmuştu yalancı bir meme reddi gibiydi stajdaki
kuzenimin de bebeği tamamen bıraktı o çok pişman oldu daha önce yardım almadığına geçer diye bekledi hep , Mesaj attıysanız Ümmühan hanım kesin yardımcı olur çok samimi biri