Gamze_67 Daha öncelerde bulunduğu yerin telefonundan görüşüyorduk ama artık aradığım telefon numarası çalmadan meşgule düşüyor ailesinin umrumda değil kız sorduğum zamn başına bişey gelirse ararlar zaten bizi diyorlar eski eşi arnavut köyde sığınma evindeydi diyo oda merak ediyor ama ne o ne ben ulaşamıyoruz ne yapabilirim bilgisi olan varmı
Halimea Gamze_67 sığınma evine niye gitmis ki cnm , esinden uzaklaşmak icinse esi yerini nasıl bilebilir… oranın illaki bir müdürü vardır caldırsanız…
visneli_turtam Gamze_67 direk meşgul çalıyorsa engellemiş olabilir, belki hiç kimse ile görüşmek istemiyor, psikolojisi iyi değildir mesela, en iyisi direk adrese gidip bakmak hem kendisini de görmüş olursunuz
Gamze_67 1234___ daha öncelerde bı tek babasını arıyordu haftada ayda bir artık onuda aranıyor bir yıldır faln. Hergun ben aradığım için benm numaramida almamsti
Gamze_67 Halimea arıyorum calmiyir calsada asla açılmıyor. Daha önceden hemen aciyolardi. Eşinden kaçmak için fln degl psikolajk rahatsızlanması basladi i yuzden boşandı aileside istemediği için kalacak yeri olmadığından oradaydı en az 4 5 yıl oluyor
Eda-tas visneli_turtam sığınma evleri kimse tarafından bulunmadıgı için sığınma evi zaten. Adresleri bilgileri iletişimleri olmaz. Siz onu bulamazsınız, o sizi bulur
EmirMom Gamze_67 bilgim yok ustte kalsın konuyla alakali degil ama zonguldaklımısıniz bu arada profil resmin cok tandik geliyor ya
Winner Şahsi telefon kullanılmıyor diye biliyorum. O size ulaşır bir şekilde. Tabii başına bir iş gelmediyse inşaallah
Gamze_67 Winner evet şahsına ait telefonu yoktu oranın sabit telefonuyla görüşüyorduk artık ne numarayı aradigimizda açan var ne de ailesine veya başkasını aramıyor bir yıla yakindr
EmirMom Gamze_67 bende gökcebeyliyim civelekler köyünden yüz siman tanıdık geldi tekirdagda yasiyorum bende