khrmankumsl benim bebeğim 2,5 aylık bizimki de kolik her damlayı kullandım her şeyi yaptım olmuyo bi de kaka sorunumuz var. Gündüz 1,5 2 saat uyuyo akşam 8 de yatıyo sabah 7 de kalkıyo gece sorunumuz yok ama katılma nöbetleri 3,4 saat bile oluyo akşam 5 gibi başlıyo 8 e kadar doktorum dedi ki kaç yıllık doktorum onca damla yazdım fayda gören olmadı geçmez kendisi gazını çıkarana kadar diyo. Ya 3 ya da 6 ayda bebekten bebeğe değişiyomuş. Allah yardımcımız olsun