[silindi] Kızlar 22 gündür dikişlerim iyileşmedi batikon aldım nasıl kullanıcam peçetinin üstüne döküm dikişlerime değdiriyorum doğru mu yapıyorum? Günde kaç defa kullandnz?
Deletedmom_21 [silindi] peçete degilde sargi bezine dokun sabah aksam yapin birde dikiş yeriniz hava almasını saglayin
scooby-doo [silindi] peçete tahriş edebilir pamuğa batikonı dök ama sürtmeden değdir çek değdir çek hem mikrobunu kırar
Dilhunizade [silindi] pamuğa döküp hafif hafif dikişlerinize dolandırabilirsiniz ve kuruntutmaya çalışın
Bsraaakrs [silindi] ben şişeyle biraz boşaltıyordum normal yaptm göremiyorum dikiş yerimi öyle döküyordum
moonbabymom [silindi] 22 gündür batikon iyi gelmediyse size önerim eczaneden sarı su denen bi toz var onu alın. Bir günde tüm acımı sızımı aldı. 24 gün oldu doğum yapalı dikişlerimde hiç sızı yok.
Zlm [silindi] ben hiç kullanmadim batikon hem peçete yapışmaz mi pamuğa koyun bari Doktora sordunuz mu belki iltihap olmuştur kendi kafanıza göre birşey surmeseniz
Aycanmbenim [silindi] canım batikonla pansuman dedi mi ki doktorun? Bana bi sprey sıkmışlardı o bi katman oluşturdu sğrekli kuru tutman lazım bide sen hiç pansuman yapma demişlerdi. Kapatma dikişleri ara ara aç hava alsın
Arslanyasar Direkt dikislerine sık ve üzerinden gazlı bezi hafifçe siyirir gibi çek . Bunu 3 kez tekrarla .