ymn0306 benim de aynı canım. Bir aydır falan. Evimiz çok sıcak, 30 derecenin altına hic düşmüyor. Saçlı da bir bebek olunca sürekli terliyor. Su kalmıyor vücudunda sanırım. Doktor 3 aylık olmasına rağmen su ver dedi. Suyu kaşıkla veriyorum kıyamam içerken resmen mutlu oluyor. Suya rağmen bezi her gün pembe. Güzel emmiyor da beni, muhtemelen sıcaktan o da.