Dilektrkrr süt saklama poşetleri var, içine koyup havasını aldırın yan yatırıp muhafaza edin. İçerisindeki enzim ortaya çıkıyor donunca, erittiğinizde sabunumsu bir koku ortaya çıkıyor ama asla bozulma değil sadece enzim. Bazı bebekler içmiyor o yüzden misal benimki 🤦🏼♀️yan yatırıp dondurmak o yüzden önemli