Kızlar komsum bana sarıgucle pencere sıldıgını tertemiz yapıp parlattıgını ballandıra ballandıra anlattı bende gidip hic almadıgım kullanmadıgım sarıguc aldım geldım pencerelerı sıldım ama suan hepsı lekelı kaldı sade suyla yıkadım cam bezıyle yenıden sıldım esımın atletını bıle kullandım belkı gecer dıye ama yok gecmıyo ya deli oldum bu kadın nasıl memnun kaldı anlamadım sımdı ben ne yapayım da bu lekeler gecsın yaklasık olarak 4 defa sıldım ama hala lekeler mevcut😔😢🤒