Mombiee Merhabalar, 6 aylık bebeğim yeni yeni oturmaya başlıyor. Mutfakta bir şeylerle uğraşırken bebeğimi masanın üzerine, tezgaha vs. Güvenle oturtabileceğim kullandığınız, işinizi gören ne var acaba 💕
Bkalcik Bebe yatmaz tavsiye etmem en güzeli bu vakumlu onden kilitli oturaklar ama ne olursa olsun tezgah üzerine koymayın benim bi anlık hatam sonucu tezgahtan dustu bebegim onunu kitlememisim :( ben hep yerr koyuyorum banyo yaptırıyorum pikniğe giderken içinde oturuyor çok kullanisli